الثلاثاء، رجب ١٤، ١٤٢٧

THE QUINTESSENSE


Newsletter edisi pertama yang saya buat untuk presidential secretariat Law Students' Society. Thanks to Hafiz Badaruzzaman, Vice President (1) LAWSOC, selaku penasihat editorial board kerana banyak membantu di dalam pembikinan newsletter ini.

Nama The Quintessense ini sengaja dipilih kerana bukan calang-calang kamus yang menyediakan maksud kepada perkataan tersebut. Rata-rata target group ( 1st year 1st sem students) tertanya-tanya maksud "Quintessense" tersebut. Quintessense adalah simillar meaning to paradigm.

Pada muka pertama newsletter ini adalah laporan berkenaan pertukaran management staff AIKOL. Ramai tidak tahu ratio behind the changes made by IIU. Tapi melalui sumber yang boleh dipercayai, Mereka yang dilantik adalah pegawai-pegawai yang ..... Tuuuuuuuuuut. ( Sensored)

Halaman kedua menceritakan sedikit biodata pensyarah-pensyarah yang baru dan lama yang menjadi peneraju AIKOL. Halaman ketiga newsletter adalah ruangan untuk AIKOL Fiesta dan Welfare Secretariat serta artikel berkenaan sistem kehakiman yang meragukan. Lastly 4th page is about some previous programmes organized by LAWSOC.

Alhamdulillah sekarang saya sedang menyiapkan 3rd Newsletter.

ليست هناك تعليقات: